10.8.2012

Kesän top 5

Iiiihan turha kuvitella, ettenkö epäsäännöllisin väliajoin tyrkkäis tänne musapostauksia ;) Tällä kertaa aattelin jakaa mun tän kesän top 5 -biisit, eli siis ne, jotka on soinu auttamattomasti eniten ja tuoneet parhaimmat kesäfiilikset. Listaan kuuluis kyllä myös Cheekin Sokka irti, mutta koska päätin tehdä top 5:n ja sekin jo täyttyi yhydellä bonusbiisillä, niin Cheek saa nyt jäädä muiden jalkoihin ;) Biisit ei ole missään erityisessä tärkeysjärjestyksessä ja luonnollisestikin niitä olis vielä miljoona lisää!

1. Yön polte - Tyttö sinä olet meritähti


Voe mahoton! :D Stig iskee aina. Letkee meno ja hauskat lyriikat. Kesä!

2. Cheek feat. Jonne Aaron - Anna mä meen

 

Minkä mä sille voin - Jonne Aaronin ääni.. Pure Love! Ei mitään erityistä kesäfiilistelyä, mutta koska löysin biisin kesäkuun alussa, niin on luonnollisesti soinut pitkin kesää ;)

3. The Wanted - Chasing the sun


Jos mulla vaan ois rajattomasti rahaa mä olisin jatkuvasti Chasing the sun! Aurinko on ystäväni, jos se ei vielä ole täysin tullut selväksi, niin tulee varmasti ajan mittaan ;) 

4. Luke Bryan - Drunk on you


Tää biisi on taas yks esimerkki siitä, miks Spotify on niin supermahtava ;) Klikkasin jonkun tuntemattoman jotain kesäisesti nimettyä soittolistaa ja tää pompahti esiin sieltä. En ois ikinä eksyny tällaista semicountrya (vai ihan kokocountrya, mulla on aina nää eri musalajit ollu vähän sellasta suttua mistä en saa selvää) kuuntelemaan ilman, että se olisi noin hämysti tullut jonkun soittolistan sivutuotteena :) I'm a little drunk on you and high on summertime!

5. Uniikki - Paita pois


Haha, tähän ihastuin jo ihan alkukesästä kun vielä odottelin helteitä (joita ei Suomessa sit ees tullukaan..). Pystyin jo tuntemaan paahtavat auringonsäteet ihollani, kun kuuntelin näitä lyriikoita..

Bonusraitana tällä kertaa Bieberin sijaan Duck Sauce ja Big bad wolf! Ihan vaan siks kun se soi Beach Volley -turnauksessa, jota oltiin katsomassa ja siitä tulee niin kivat kesäiset muistot :) Ja luonnollisestikin olen ilkeämielinen eukko ja haluan, että tämä biisi muodostuu korvamadoksi muillekin ;) Hauskaa loppupäivää ja viikonloppua, jos ei aiemmin palata astioille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti